Van 17 tot 19 februari vindt de vijfde editie van de TUINZAKEN RETAIL EXPERIENCE plaats. Een uniek evenement voor de internationale tuinretail met een sterk inhoudelijk programma gericht op informeren, inspireren, entertainen en netwerken. Focus ligt dit jaar op de veranderde consument die de retail behoorlijk op z’n kop zet. Consumenten zijn mondig, goed geïnformeerd en door hun smartphones en tablets hypermobiel. De consument zoekt vermaak, gastvrijheid en beleving. Deze wil 24/7 kunnen winkelen en verwacht het breedste aanbod tegen de beste prijs.

Uiteraard ontbreekt Velda niet op de TRE en willen onze visie op de ideale indeling van de vijverafdeling geven! En dus focus op goede start van het seizoen. Ook willen we twee nieuwe apps introduceren. Eén voor u als dealer (Quick2Order app) en één voor die hypermobiele consument, de nieuwe Pond Test app. Tot slot hebben we een aantal nieuwe producten aan ons assortiment toegevoegd die we u graag presenteren in het Planetariumgebouw te Boskoop (volg EXPLORE)!

Retailers kunnen de Tuinzaken Retail Experience bezoeken op 18 en 19 februari en kunnen maximaal 5 GRATIS entreekaarten aanvragen.

Meld je aan: Tuinzaken Retail Experience 2016.

Lees meer over Tuinzaken Retail Experience 2016

Uw privacy is belangrijk voor ons

Vanaf 25 mei 2018 volgt ons beleid de nieuwe algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van de Europese Unie. Velda heeft zijn privacybeleid bijgewerkt om je meer informatie te geven over hoe Velda je privacy beschermt, waaronder informatie over hoe je je rechten op gegevens kunt uitoefenen.

Lees ons privacybeleid